دادگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاه عشـــــــــــــــــــــــــــق
نوشته شده توسط : امید

توی دادگـــــــــــاه عشقت من و محکومم کن

من  و از داشتن هرچی عشق است محرومم کن

حبس ابد ببر برام هرچی بگی من حاظرم

به خاطر دوست داشتنت تا چوبه دار هم میرم

خودم میخوام پیش  همه به جرمم اقرار کنم

هرچی گفتم حقیقتس دوباره تکرار کنم

توی دادگـــــــــاه عشقت عاشقی جرم منه حکم اعـــــــــدام زیربارون عاقبت دوست داشتنه

توی زندون  خاطراتت تنها همدمه منه دل بی رحم تو سنگـــــــــدل من وآتیش میزنه

اما فکر نکن یه لحظه هم زیر حرفم میزنم زیرشکنجه هم باشم از تو دل نمیکنم

رو درو دیوار زندون اسمتا حک میکنم اگه جون ندم ز عشقت به خودم شک میکنم

روز مــــوعود رسیـــــــــــــــده روز رهایــــــــی از تنه اوج معــــــــراج یه عاشـــــــــــق لذت ازعشـــــــــق مردن است

اعدام





:: بازدید از این مطلب : 1122
|
امتیاز مطلب : 103
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: